Politica de calitate a companiei GRANITOL, Moravský Beroun, reflectă interesul conducerii pentru respectarea, în cadrul companiei, a cerințelor stabilite în standardele ČSN EN ISO 9001: 2015 și ČSN EN 15593: 2008.
GRANITOL se angajează sa respecte următoarele:
- Să furnizeze clienților produse de o calitate stabilă (să fie un furnizor eligibil pentru clienții noștri permanenți).
- Satisfacția clienților este măsura calității produselor companiei.
- Procedurile de cerere și de aprovizionare trebuie efectuate profesional și trebuie rezolvate la termenele convenite.
- Sa ofere clienților noștri servicii calificate, inclusiv servicii complete referitoare la utilizarea produselor noastre.
- Îmbunătățirea continuă a sistemului de management al calității în conformitate cu cerințele ČSN EN ISO 9001: 2015, pentru a îmbunătăți condițiile de siguranță a produselor în conformitate cu ČSN EN 15593: 2008 și pentru a asigura păstrarea legislației corecte din Republica Cehă și UE.
- Politica comercială trebuie să se bazeze pe gama de bază de produse și pe modificări ale acesteia prin inovații planificate, care răspund flexibil la cerințele clienților noi.
- Toate activitățile companiei sunt exercitate în conformitate cu procedurile stabilite pentru a respecta principiile economiei.
- Motivația eficientă și îmbunătățirea condițiilor de muncă ale angajaților noștri pentru a-și spori fidelitatea și a crea o bază stabilă de personal calificat.
- Creșterea permanentă a nivelului tehnic și de utilitate al produselor noastre pentru a asigura competitivitatea pe piața europeană și prosperitatea necesară pentru a asigura dezvoltarea companiei.
- Actionam pentru a asigura și a promova ecologia și siguranța produselor noastre, inclusiv activități legate de colectarea și reciclarea acestora.
- Să promoveze înțelegerea de către toți angajații GRANITOL a importantei îndeplinirii cerințelor clienților noștri, astfel încât orientarea către client este o parte integrantă a filozofiei managementului organizației.
- Actionam pentru a spori constant nivelul de expertiză și abilitățile angajaților noștri.
- Fiecare angajat trebuie să poată îndeplini sarcinile atribuite acestuia și este responsabil pentru calitatea muncii sale.
- Fiecare angajat trebuie să fie capabil să recunoască munca de calitate si munca de proastă calitate.
- Fiecare angajat trebuie să știe cum să prevină munca de calitate scăzută și care sunt consecințele muncii de proastă calitate pentru el și pentru companie și pentru client.
Politica de calitate este stabilită printr-o decizie a conducerii companiei și este obligatorie pentru toți angajații.